Big in Japan

det snurrar i min skalle. Och det är nära på en underdrift. Ångesten av att jag måste göra ett val inför framtiden överskuggar alla möjligheter och inget känns rätt eller kul. Bara svårt och fel.

Försöker muntra upp mig lite med att kolla lite på tuben. Men det hjälper föga. Har inte träffat någon idag. mer än min sambo en liten stund i morse förståss. Det går mig på nerverna att inte ha något att göra. Eller rättare sagt. Inte ha någon att träffa. Men imorgon kommer Maria och jag tror att allt kommer kännas lite lättare efter det!

Funderar på Piratfest imorgon. Men alla verkar så uppspelta över händelsen så att istället för att det ska kännas kul slår det över och känns mest fånigt och överdrivet. Men lite alkohol kan lösa det mesta :)

Hoppas det är sol imorgom så att jag kan njuta av mina nyputsade fönster ordentligt. Men det verkar vara varannandagsregeln som gäller så jag skulle tippa på att det blir storm och regn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback