Sjukt meningslöst.

Nu gör jag en såndära hemsk sak, jag sätter mig och "bloggar" (Världens fånigaste uttryck?) för att jag inte har något bättre för mig. För att jag vill fördriva tiden på mitt kära jobb.
Jag har ingenting av intresse att säga INGENTING! Jag har gjort 3 bokningar idag, det är inte så bra. Så pratar jag med maria på msn, på tal om MSN så körde jag bakom en lastbil med det reg. nr när jag körde till jobbet. Ikväll vet jag inte alls vad jag ska göra och jag har idag haft en extra stor avsky för människor som aldrig använder punkt, och jag känner att jag börjar bli en av dem. Fan.

Sötepötekillen har slutat på ica, han går väl i skolan igen nu antar jag. Jag trodde jag tyckte en bebis var söt igår. Men jag hade helt fel. Det var den inte. Jag ska inte tro något sånt igen. Bevare mig väl.

Ja, det var väl de hela.
Dog ni av tristess?
Ja, det är inte mig att skylla. Det är ju erat eget fel, va hade ni trott? Att jag skulle underhålla er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har vunnit bloggpriset för den schysstaste icke berätta "idag har jag haft på mig och gjort det här bloggen"
I like your blogg hun.

2007-09-18 @ 21:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback