Värdelöst bloggande!

@ work. Datorkillen letar virus på ena datorn, snart är det min lilla dators tur. Ska jag vara ärlig tror jag någon borde renas mig på virus snart. jag fungerar inte riktigt som jag ska.

Ne, idag var jag dessutom helt tom. Vet inte alls vad jag ska skriva. Borde låtit bli. Jag pratade med exet igår. Vi diskuterade hur det är att åldras. Hur det är att bli gammal. Jag gnällde (som vanligt) över att alla vänner försvinner. Sen kommer jag plugga och skaffa nya, som också kommer försvinna efter tre-fyra år när det är klart. Och då står man där. Ensam, igen. Hur slutar man vara rädd för det. För ensamheten. Man måste tydligen hitta nån och stadga sig. sen är man klar. Men jag vet inte om jag vill bli klar. eller om jag någonsin kommer vara nöjd med att vara det!

Jag och mina kvinnor trodde alla att det skulle bli lättare med åren. men det blir det inte. allting blir bara mer komplext för var dag som går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback