Jag är en tråkig person, med ett tråkigt liv. Ska vi ligga?

Det är tisdag. (det är i alla fall ett steg i rätt riktning.)
Jag som har längtat till helgen sedan i söndags.
Början på den här veckan har varit ofantligigt lång.
Men lärorik. Jag har lärt mig att det handlar BARA om inställning.

Jag har även fått lusten och orken till att påbörja några små projekt jag har tänkt på..
* Brev ska postas till staterna
* Hemlig verkstad ska utövas om kvällarna
* Framtidsplanerna ska undersökas närmare

Jag har förövrigt spånat på fler idéer till den kommande kakan. Men Os-tema var svårare än jag först hade trott. Det enda jag kunde komma på var att klä ut mig till windos vista. vilket både är svårt och föör nördig humor för effes, om inte hela visby.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag diggar Windows.OCH sen vill jag veta om den hemliga verkstaden. MVH Kung A

2007-10-23 @ 16:27:03
Postat av: Emelie

Kung A? Hmf, det måste va nån liten tönt... Nu ska vi se. Hur många känner man på A egentligen? A.... A.... A.... NTON! Ojdå. Eh nåja. Du vet väl Elinåran att det var JAG som lärde dig om inställningen? Jag vlle bara säga det. Så jag får lite cred.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback