It's just my luck to find someone like you.

Imorse hände något ytters oväntat. Klockan 08.16 vaknade jag av mig själv. Ingen klocka, inte av ljud från honom som jag bor med, utan bara för att jag sovit klart. Underlig kännsla. Jag funderade på att ta en promenad ner till biblioteket eller kanske gå och köpa frukost men jag låg kvar i sängen och kramade kudden. Tre timmar av självömkan gjorde min dag. Nu sitter jag på jobbet och funderar på vad jag ska göra med livet, hur man vet när man verkligen känner någon, vad det förflutna har med framtiden att göra, och självklart... hur länge jag kan klara mig utan att logga in på facebook igen.

Jag prenumererar på undersökningar från åsiktstorget, och just idag frågar de mig: Hur lycklig är du? På en skala 1-10

Ja, hur lycklig är jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback