De redan läkta sårens revansch

 
Jag vet! Extremt ouppdaterad blogg. Men det finns inte så mycket att säga, livet rullar på. Ett sånt där tråkigt grått, segt och klistrigt lunk som får en att fundera över vad man vill ha ut av livet och vad som gör en lycklig. Om nu lycka finns.

Jag har haft lite sommar panik. Jag hade glömt hur det var, men nu när det närmar sig minns jag förra sommaren. Man skulle hinna jobba och festa och göra alla de saker som man hade planerat och allt i ett rasande tempo. Snart är det hultsfred och veckan efter flyttar jag. då är det midsommar och jag fyller 21. Sen är sommaren slut. I alla fall nästan :S

Jessica har flyttat. Så nu bor jag själv. Det känns tomt och ensamt, men snart så ska jag ju som sagt också flytta ut. Och bo i en husvagn i hemse. det är highlife det! haha. Gillar inte landet. Allt blir lite krångligare av att bo där. Suck.

Imorgon ska jag till läkaren. Jag är väldigt nervös över det, men det går säkert bra. Emelie ska följa med mig i ala fall. det känns skönt.

Nu vet jag varför jag inte skriver blogg längre. Man blir avbruten hela tiden av att man måste jobba. så man tappar tråden. blä.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback