Ain't your baby no more

Jag är kär i någon annan
jag är inte kär i dig
jag vill inte ha något förhållande
jag tänker försvinna
jag försvann
jag får kalla fötter
jag vill bara knulla

är det nån jag glömt?

Det blir inte bättre av att det ligger döda rävar på vägen och favorit låten på bilskivan är hack i.
Det blir inte bättre av att fundera och analysera.
Det blir inte bättre av att försöka igen och igen.

Skulle det inte bli enklare med åren?

Jag är så arg. Arg på att livet är så orättvist. Mot dig min älskade, och mot mig.
Jag vill inte att du skall vara sårad, varför kan det inte bara vara lätt. Bara gå bra.

 


I'm your soldier
and will be marching here right by your side
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh gumman, du är så fin! Tack för att du finns.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback