Have you ever seen a human heart? It looks like a fist, wrapped in blood!


Sitter och funderar på alla mina teorier om kärlek.
Tankarna bli kanske lite väl många. och långsökta.
Men när jag bestämde mig för att börja läsa lite så hittade jag kanske det jag letat efter..
Svaret.

"Kärlek är en fördom. man älskar vad man behöver, man älskar vad som får en att må bra, man älskar vad som är bekvämt och behagligt. Hur kan man påstå att man älskar en människa när det finns tiotusen människor i världen som man skulle älska mer om man någonsin träffade dem? Men man träffar dom aldrig"

Det är svårt för en romantiker som jag att vänja sig vid tanken.
 men jag försöker.


Idag fyller syster 16 år.
Det betyder att jag fyller 20 år om exakt en månad.

Jag hoppas att sommaren kommer innebära förändring.
Eller åt minstonde en annan känsla.
För det här suger.

En sak jag tänkt på här på jobbet är att när man frågar människor om deras adress säger alla en men en speciell självklarhet. Jag hör kanske 500 adresser om dagen. och alla lika självklara för dem fast inte alls för mig.

Idag har jobbet trotts allt varit lite annorlunda,
Jag har blivit mutad med santa maria produkter av en kund och av en annan kund blivit med bjuden på resan.

Om tre timmar blir det tårta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback