Dom enda som vet något om medkänsla är de som behöver det.



Jag har varit lugn idag.
Lugn och behaglig.
Nu börjar dock obehaget infinna sig.

jag ska tydligen lära mig nått nytt på jobbet. Orka.

Köpte en (förhoppningsvis) fin "korsettopp" på tradera ifår. det ska bli spännade att får den.
Behöver verkligen nya kläder VERKLIGEN!

Det enda jag vill är bara att det ska hända något i mitt liv. Jag vill gå ut och träffa folk. hela tiden. orkar inte vänta till helgen men ingen vill gå med mig på onsdag.

Så fort man har ett yrke så är man inte längre en människa. Ingen någon behöver ta hänsyn till.
ens utsAtt män kan komentera utseende och vara allmänt otrevliga/odrägliga är inget att göra åt då man gått in i sin yrkesroll. Man kan inget göra. Och att ta skit från folk hela dagarna. Som tycker att man ska styra upp saker man inte har en aning om, det är inte heller så kul. Att tvingas vara trevlig mot sin vilj gör att man dör fortare. dessutom! Jag behöver så vara ledig!!

men det gäller att se till de saker man ser fram emot.
* Agge kommer hem
* Midsommar
* 20 års fest
* Arvika
Men fan. det känns så långt borta..

Nä, jag hade inget att säga egentligen.

"I vårt samhälle finns faktiskt ett stort antal människor som går från vaggan till graven utan att få nåt knulla alls. Dom sitter i trånga rum och gör föremål av folie som dom hänger i fönstret och tittar på dom när solen glittrar i dom, tittar på när de snurrar och vänder sig i vinden."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback