Blogghora

Ja, nu är jag också en sån där trendig person.
-blogg-hora-
(fast det är väl lagom tills det börjar bli ute igen :S)

Sitter på jobbet alldeles ensam och försöker styra upp alla andras liv
flera tiotals mil härifrån. Det är spännande. och lite läskigt på samma gång.

Jag ställde till bråk igår också.
Eller jag och jag. Fulla människor är korkade.
Så är det bara.
Och nu får jag inte tag på mitt offer igen.

Jag hatar radio. men jag antar att det är bättre än tystnad.
Jag är ändå bara tom.
Jag önskar att jag var.
Kanske är jag fylld, men jag vill inte erkänna med vad.

Alla pratar om sommaren. men allt kommer vara som det är nu.
Bara lite varmare och lite stressigare.



Det är alltid en speciell känsla då det regnar. någon stans i magen. 

-Välkommen till bokningen, det är Elinor-
(suck)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback