As drunk as drunk could be.

What is that new head doing there were my old head used to be?

Puh.
Att vara bakfull på jobbet är ingen höjdare.
Baby har sagt att man inte gjort ett jobb förens man gjort det bakfull. så nu är det gjort.
Att köra till jobbet var en spännande upplevelse, jag höll på att kräkas hela vägen :S

Det var kul igår.
Riktigt kul.
Om det var värt bakfyllan vet jag inte riktigt.

Det enda jag ångrar är att jag ställde till det för Emelie.
Det var verkligen inte meningen.

Det känns så skönt att känna att jag inte bryr mig längre.
Att jag är för mer.
Att jag är bättre.
Att jag vet mina brister men det är det som gör dem mindre allvarliga.

oj. vad självgod jag blev :S

(Nio dagar tills August kommer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback