Kött och kärnkraft!

Eftersom jag ändå är arbetslös så funderar jag på att bli lite seriös med min blogg trotts allt.
Den stora diskussionen idag har varit huruvida jag borde bli mindre gnällig eller inte.
Jag tycker om att klaga. Och jag får ut något av att älta och upprepa saker. Det är ganska dåliga egenskaper.
Jag ska nog försöka sluta med dem.

Däremot kommer jag aldrig i från mitt bittra och cyniska tankesätt. Jag har idag bytt Design på min blogg för att visa att jag nu mera är en kärleksfull, glad och varm person (host, host).

Igår när jag inte kunde sova skrev jag en lista över de saker jag älskar med min pojkvän, Det var härligt. Jag tror jag ska börja göra det om fler personer och saker:

5 Saker jag tycker om med min blogg:
1. Jag får skriva av mig
2. Jag har ingen aning vem eller om ens någon läser det jag skriver, det gör det hela lite mer spännande men samtidigt fortfarande privat.
3. Den har hjärtan (från och med idag)
4. Jag gilla undertexten too much to belive...
5. Den är min!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback