Men dura?

Inne på tredje dagen som jag ärat Stockholm med min närvaro. Både jag och Emelie är utslagna efter en lång kväll igår. Det är tungt när man är van att vara hemma och isäng senast klockan tre en festkväll. Det har varit mycket gå, och mycket åka runt i stan. Mer och mindre frivilligt. Ikväll ska vi besöka Underbara bar. Får se hur kvällen tar sig.
För övrigt har jag sovit på golvet inatt, på en ouppblåst luftmadrass, det var inte bekvämt. Hoppas på skönare sängar på den fortsatta resan.

Det intressanta var att vi precis hade hunnit säga att det var skönt att kunna gå på stan utan att träffa folk man känner/vet vilka det är, så träffar vi på den första gotlänningen. I kassan på bolaget på fridhemsplan. Vi stöter även på Jessicas mobils förra ägare TVÅ gånger. Sen stöter vi på Fritz och Anna inne på kvarnen. Där fanns även "JC-killen" att finna alltså, summan av kardemumman: 4 gotlänningar på mindre än ett dyngn i sthlm. Man är aldrig safe!

Jag känner mig förövrigt som en liten tant när jag ser mig i spegeln. Det är nog luggen. Menmen,jag vänjer mig nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback