Det kommer bli en lång kall vinter.



Ungefär exakt såhär sitter jag nu, i Johannas soffa och brevid mig sitter hon. Det är jättekul att vara i Gävle och se hur hon bor och hur allt hon pratat om ser ut i verkligheten. Jag har äntligen fått vilat ut lite. Efter en delad flaska vin och en gråtstund till en tjej-film (med Brad Pitt, såklart) så sov jag som en sten :D Idag ska vi kolla in stan lite.


image39

Kent
Jag vet inte vad jag ska säga om konserten. Mer än att det uppfyllde mina förväntningar. Orgasm för öronen.

image40

Annars var Stockholmsvistelsen mestadels att vara "det tredje hjulet". Men som tur var är det ju ett väldigt vänligt och trevligt par. Så jag led ingen nöd. Nu ska jag käka lite lunch inan vi ska ge oss av. Kommer antagligen mer uppdateringar på Sverige-turnen med tiden. Planen är sthlm-malmö-gbg-skövde. Får se hur det går. Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback