Jag är bra! Jag är braaaaaa..!

Nu behöver ni inte längre vara oroliga att jag är en sån där som bara går och drar benen efter sig. För just i dag, då jag och Maria hade vårens första bilutflykt (dessa har blivit mer eller mindre regelbundna, nu för tiden) så ringde min arbetskamrat och sa att jzg ska komma till jobbet på måndag för att friska upp minnet. Det känns mega härligt! Då nu är jag inte en såndära arbetslös samhällsutsugare längre. Hurra!

Ikväll blir det att fira på något sätt. med öl, antagligen. Jag och Jessi lånar Emelies lya då hon är i sthlm över helgen. Nice, fan!

Nu ska jag göra något annat ärn sitta på internetet.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis darling! Måste kännas skönt, huh? Hoppas allt går bra i lyan och att den står kvar när jag kommer hem igen ;) Puss

Postat av: Linda

Härligt att du fick jobbet nu! Grattis! Vi saknar dig här i Skövde! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback