Cannonball

Sitter och lyssnar på Damien Rice. Blev inspererad då jag såg att Cipp hade en av hans låtar som msn text. Jag borde kanske inte lyssna på sorglig musik efter som jag är en hemskt lättpåvärkad (inte bara av alkohol) person. så nu känner jag mig lite sådär skönt deppig ocgh man vet inte vart livet ska ta en.

På tal om MSN så är det min enda vän. Eller jag har ju fler vänner på msn, men det är i princip det enda sättet jag håller kontakt med människor. Och för dem i skövde är det ju bra. Men man kan ju faktiskt träffa folk IRL, kanske ska testa det någon dag? Eller så får det vänta.

på bostadsfronten är jag fortfarande helt utelämnad. Kanske blöir det trailertrash av mig i sommar igen. vem vet. Men det kan jag leva med. Jag är ju ingen brat, haha.

Nu kom jag helt av mig   o_0

Pop

Kommentarer
Postat av: Cippa

Men du! Om jag ska till sthlm kan du ju sno min lya i sommar =) Fast då är du ju fast i Skövde... En tanke bara ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback