Just denna dag.

Jag har haft en sjukt bra festival! Det var så härligt. Trotts lite (ganska mycket) regn. Nu känner jag mig ensam. Sjukt ensam. Pratat med Emelie en massa igår. Nu är det Jobb och bo på landet som gäller. Tråkigt efter att ha vant sig med att alltid ha människor runt sig.

Längtar till helgen. Midsommar och födelsedag. Sen v. 30 tänkte jag att Cippa skulle komma på besök! Och till den helgen kanske man skulle åka upp till stockholm och hälsa på. (Carro, jesper och douglas finns ni i sthlm då? har ni tid med mig??)

Ne nu ska jag väl jobba lite. och vänta. på något som aldrig kommer hända.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: Carro

hej gumman!
Nej jag är inte i sthlm alls i sommar...jag kommer vara nere i stugan och jobba fram till andra veckan i augusti! Men du kan komma dit och hälsa på!=) Puss o kraaam!

Postat av: Cippa

Tjoho! Gotland! Sitta på en rauk och dricka pilz i solen! Blir sååååå braaaaa, tralalalaaaa! hihi ^_^ puss å kram!

2007-06-28 @ 09:27:52
URL: http://cippa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback