Välkommen till bokningen!

Jag är inne på min 23 "harpan" och dagen börjar katastrofartat.
Vi möts direkt på morgonen av den trevliga nyheten att flera färjor under dagen kommer att vara inställda
och ett "stimm" av hemskt missnöjda kunder svämmar över oss när vi loggar in i callguiden. Alla ska bokas om och kompenseras, gnälla och svära. Det är bara för mig och Anna att tacka ochg ta emot. Efter tre hårda timmar får vi tag i kundserice som "glatt" meddelar oss om att kunderna inte kommer få någon som helst kompensation. (kanske en gratis kaffe om de är snälla)

Nu är klockan halv 11 och jag har precis fått i mig den första maten för dagen (om man inte räknar de fyra koppar kaffe jag slukat) Jag känner att jag skulle kunna gnälla hur mycket som helst bara 5 ½ timmes underbar arbetsdag kvar att se fram emot. Tur att det regnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback