Och jag har sett dina pupiller växer när du är med mig

Söndag, 20:43:  Säkert! i de rossliga högtalarna på jobbets dator. Jag spelar verkligen sönder alla de här låtarna. Men det får gå.
Nu är jag snart inne på den sista timmen av fjärde arbetsdagen. Det betyder att jag har 5 dagar kvar nu. Nästan hälften avklarat redan. Det här går ju som en dans.
I augusti har jag 7 pass efter sig som är 8-17 det kommer bli en tuffing det också.

Igår var det lördag. Jag drack inte en droppe alkohol. Jag satt hemma i min husvagn och hörde ¨på regnet som droppade mot taket när Narnia spelades i dvdn och chokladen avlägsnades från bordet och tog sig in i min tröstätande kropp. Jag ville ringa någon men alla är på fest på lördagar och det ger en bara mer ånges att prata med partyt man inte närvarar på.


På onsdag däremot får jag ett efterlängtat skövde-besök. I form av Johanna. Allas vår lilla politiker. Då ska det bli annat av än mysiga hemmakvällar!

Ikväll ska jag sova här i klinte hos den andra Johanna. Det ska bli skönt med lite sällskap. Och framförallt, jag slipper köra till jobbet imrogon. Kom just på att jag glömde vinaren hemma. annars hade vi kunnat dela på den. Typans!

Ne, fler söta-kattunge-sms och mindre sura-gubbar-som-ringer-och skäller-på-jobbet

Nu är klockan 21! En timme kvar. Woho!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback