Misärkvällen

Jobb som vanligt. Trött, småbakis. Min mobil är dessutom död :(
Igår var ingen bra kväll. Det började med att vi stod i lång kö när moneybrother redan börjat spela och insåg att även om vi skulle komma in så skulle vi miss spelningen. Jag tänkte då ta med johanna till munkällaren, men det blev inget av de heller. Av "okända" anledningar fick vi springa därifrån. Vi hamnade på Surfers där vi skulle ta en tröstande öl men efter första klunken glider den ur min hand och fyller bord och golv med mina 47kr calsberg. Vi gick ganska snart därifrån också. Johanna lyckades få in oss på donnersbrunn. Där vistades alla "småkända" politiker och minglade runt med sina dyra drinkar. jag passade inte in. inte alls. Jag hade lite smidigt tagit av mig min palestinasjal innan vi gick in. (tur det) men det hjälpte föga. så jag stannade i tio minuter innan det bar av hemmåt. ja, det var den kvällen. suck. men, bättre lycka nästa gång, antar jag. snart är det fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback