Hon var en ängel?

Och det blev inte direkt en ensam fredagkväll trotts allt.
Ibland har man sådär mycket tur så man inte riktigt förstår att det är sant.
Jag ska inte skriva så mycket om det här. Mer än att det blev en fredag långt över förväntan :D

Däremot gillar inte min kropp mig. Mina bihålor dödar mig :S
Det är så sjukt tråkigt att vara förkyld på sommaren. Men jag får verkligen skylla mig själv. fattar inte när jag ska ha tid att bli frisk. Någon som vet en bra bli-frisk-på-ett-ögonblick-kur?
Jag ska vara ledig från jobbet två dagar nu. Men jag har en känsla av att det inte kommer bli så mycket vila dessa dagar. På onsdag är det dessutom Mando diao på gute!! Det skulle vara overkligt att få se de pojkarna i verkligheten. prrrrr. mums.

Jag kände mig faktiskt ganska nyttig idag, när jag köpte frulle idag var det bara jag och en man till inne på ica i klinte. Jag köpte frukt och bröd. Han köpte folköl, cigg och choklad. haha. Det värsta är att snart kommer jag stå där vid 8 tiden på icaklinte med två 6-pack folle och en dosa snus. buhu! :P

Ne, jag har inte tid med allt detta oviktiga pladder.
(Nån gång ska min blogg bli seriös. och jag ska tänka efter innan jag skriver. men inte än!)

Ta-taa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback