Tråklistor som är kul när man har tråkigt!

Jag kommer ifrån? Hemse
Vem kramade du senast? Min Mamma, hon fyller år idag.
Vad sa du senast? På indiska använder de tryckluft iaf.
Var du på festival i somras? Jajjemän
Gröna eller röda äpplen? Röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Camilla. Eller Maria. Oftast.
Vad skulle du behöva nu? Ett liv? Pengar? ett jobb?
Vad har du nu? Ont i axeln.
Har du snygga skor? Ja, några par.
Vilken tid gick du upp i morse? Elva kanske?
Vad var det första du sa i morse? MARIIIA!
Har du ätit frukost idag? Jepp, eller om man vill kalla det lunch
Har du sovit i din egen säng i natt? Nix
Har någon annan sovit i din säng i natt? Hoppas jag verkligen inte.
Vad såg du senast på teve? Det var några minuter av ”Medium”
Har du strumpor på dig nu? Strumpbyxor.
Har du körkort? Mitt enda hopp. JA!
Är du ensam nu? Mor, far och morbror i köket. Syster ute i sin stuga.
Vad skall du göra i kväll? Slösurfa, prata med Jacob hoppas jag.
Vad skall du göra i morgon? Inget tror jag. Kanske gå på hockey med min Mamma. Eller på en synthfest. Vi får se.
Vad ser du mest fram emot denna vecka? Veckan är ju snart slut. Men det blir Camillas 21års fest på lördag.


-----

Vad lyssnar du på just nu?
Mamma som pratar med morbror
Vilken kille är finast? Måste vara killen i Snook!
Vad saknar du för något? Lite närhet från min älskling hade inte varit fel.
Har du ont? I axeln, ja
Vem är snyggast i världen? Jag?! 0_o
Vad ska du göra idag? Inget, dagen är slut nu.
Dricker du vin? Det händer
Är du nykterist? Hell no!
Vem skulle du vilja ge galna kosjukan? Det håller jag för mig själv
Vem skulle du vilja ge 100 röda rosor? Jacob, för han är en fin vän och jag tror han skulle uppskatta det.
Vilken flim såg du senast? Salton sea
Var den bra? Ja.
Vad skulle du vilja göra nu? Åka till skövde och fika med gänget.
Vad ska du göra i veckan? Finns ingen anlednning att planera något. Och inget att planera.
Vinter eller sommar? Sommar
Lider du av scizofreni? Hoppas inte :S
Vad ska du göra nu? Skriva klart den här fåniga listan.Är du arg på någon just nu? Nja, lite grann kanske. Men inte så farligt.
Dansar du nykter? Det skulle jag inte vilja påstå
Vem pratade du senaste med i telefonen? Camilla.
Är han/hon trevlig? Mycket.


Följt skilda världar? Nej, eller jo okej, kanske liiite. *skämmas*
Sagt nej till ett samlag? Det har hänt
Snott någons mobiltelefon? Nej!
Varit medvetslös? Ja en liten stund.
Hånglat med nån riktigt ful? Jag antar att jag inte tyckte det just då. (gillar inte fula)
Gjort nåt riktigt dumt? Oh ja, vem har inte det?
Gjort nåt du verkligen ångrar? Ja, nån gång. (Men jag är determinist, så jag håller på det)
Blivit full på ett släktkalas? Nej
Blivit portad från en krog? Bara temporärt
Varit full på julafton? Ne, faktiskt inte.
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? Nej, det tror jag inte.
Slagit sönder en tv? Varför skulle jag göra det?  
Önskat att du var det motsatta könet? Vet inte. Kanske i ett svagt ögonblick. Jag är ju trotts allt det svaga könet! haha
Fått barn? Nej!!
Åkt ambulans? Nej
Fått din mamma att gråta? Ja, det har nog hänt några gånger som tonåring.
Blivit polisanmäld? Nix
Slagit ner någon? nej
Skämts över din bästa kompis? Inte på allvar.
Skämts över dig själv? Jo, men här kommer det här med determinism in igen
Ätit från en papperskorg? Hoppas inte!

Senaste personer som..

Sov med dig: Jessica :D
Såg dig gråta: mamma, haha
Fick dig att gråta: Hemligt
Du delade en drink med: Drink? Måste vara viktor
Du gick på bio med: August
Du gick på stan med: Maria
Skällde på dig: Mamma?
Skickade ett e-mail till dig: Jacob

De senaste 48 timmarna, har du..

Gråtit: Ja, i smyg.
Köpt någonting: Två presenter, en grillad macka, en kopp kaffi, ett linne och en flarra sprit
Varit sjuk: Nej
Sjungit: Jag sjöng lite för Maria imorse
Träffat någon ny: Ja faktiskt flera stycken, på Effes. De gick nån tonsättarskola
Saknat någon: Ja!!
Kramat någon: Ja
Kysst någon: Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback