Random words?

En trevlig kårkväll har förflutigt och lika så en bakis söndag.
Jag har bokat båtresan hem och på tisdag bär det av hem.
Tills dess ska jag se till att träffa så många av mina vänner jag bara hinner.

Det är svårt att ha distansförhållande, jag hade lovat mig själv att aldrig ha det igen. men nöden har ingen lag (säger man verkligen så?) Nu vet jag inte när vi kommer ses nästa gång. Framtiden är skrämmande. Men det har den varit så länge nu, och kommer antagligen förbli det. Så det är ändå vardag nu.


Jag kollade på en bit av toppmodel skandinavien av en slup idag, och tjejerna är 18 år gamla. Kunde inte låta bli att tänka att man börjar bli gamal nu, att det går bara mer utför för vaje dag. snart kommer jag sitta i radhus med räkningar upp över öronen och ingen som saknar en är man dör och blir uppäten av schäfrar. och inget har man åstadkommit. hm.

Ne nu ska jag till Cippa och umgås, eller äta kaka med Carro och Jay. vi får se.
pop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback