Fårgudinnan är på sin plats igen?!

79801-12
Denna "skönhet" fick jag låna av A till de tråkiga tåg- och båtresorna jag skulle genomlida på väg hit till ön som jag nu kommit hem till. Och Filosofi är verkligen roligt. Denna bok är dessutom perfekt nybörjar bok som alla borde läsa. Eller alla med intresset i alla fall.

Så igår efter att ha lunchat med C och diskuterat Mediers tillförlitlighet, så tog jag mig som sagt hem till ön igen. Jag saknar redan alla mysiga människor i Skövde. Men vi ses nog snart igen. Nu ska jag försöka ta igen de jag missat med vännerna här hemma. Snart fyller Cam år och då ska det bli kalas! Kanske borde försöka låta bli att festa tills dess. Eller inte?!

Kommentarer
Postat av: Carro

Saknar dig redan gumman!!! Kom tillbaka NU!! =)
KRAAAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback