Skitliv! Skitdag!

Så sjukt nära ett nervöstsammanbrott. Blev inringd till jobbet. Så nu sitter jag här på min lediga dag. SKITLIV!
Jag som skulle vila.

Jag klarar inte av att vara nära. eller att umgås, men hela min kropp och hela mitt hjärta skriker efter närhet. Trygghet. kärlek. I en enda stor spiral ner under ytan. Och det jag vill ha klarar jag inte av att ta emot. och kommer ändå inte få.

Sömnbristen gör mig tokig. Men det går att tänka bort det onda. Dom säger det. Så om jag bara kunde sluta gnälla och börja fokusera. För jag orkar inte må dåligt. finns inget som blir bättre av det. verkligen inte.

Och varje gång det ringer så tror jag fortfarande att det är du. Som kanske bestämt dig för att förklara. För att få mig att sluta vänta. Men jag väntar. väntar. och det är aldrig du som ringer.

Nu bokade jag just biljetter till KENT i höst. Det kan ju vara uppiggande. Haha. Men jag och Emo ska äntligen på en kent-konsert tillsammans. Efter alla dessa år. Biljetterna är redan slut. kan inte ha tagit mer än en halvtimme. Och jag som aldrig brukar ha tur med sånt här. Någon gång ska väl vara den första.

Nu ska jag jobba lite. Fanfanfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback