Today

Dagen som är idag började bra och har efter det stagnerat.
Nu sitter jag med mina 12 timmar Winnerbäck på playlisten och grinar och vill hem.. vill bort.. vill tillbaka.

Jag har förälskat mig i idéen av något som jag aldrig kommer få.
Vilket gör att allt blir ännu lite svårare.
Det värsta är att jag inte kommer att äta en enda kanelbulle, ej heller få se hemse torgdag.

Fan att det ska vara så svårt då det inte är lätt.

I helgen är det Bonna. det kommer att bli roligt. det har  jag bestämt! det måste bli det!
Men man ska inte hoppas på för mycket.

Nu ska jag titta in i väggen, chatta med Jacob precis som vanlit. kanske försöka plugga.. eller pracka på mig själv på Douglas.. tyvärr känner jag min inte så social.

Hepp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback