You'll never fail like common people.

Någon gör min vän illa.
Det gillar jag inte alls. Vissa människor förtjänar en käftsmäll.

Sitter på jobbet som vanligt.
Allt känns ganska segt, men jag vet att det snart är över. Ledig i helgen (förhoppningsvis)
Och sen nästa helg börjar sommaren, livet och allting.
Jag ska fylla 20 stora år. Så det är bara 8 dagar kvar av det underbara tonårslivet. haha.
Till råga på allt råkar det vara midsommar den dagen. Inte för att jag har någon som hellst plan. Men det löser sig kanske.

Veckan efter är det våran beryktade 20års fest, sen är det en vecka av jobb och efter det, Arvikafestival!Wohoo..!

Jag är upprymd av alla planer,men det är mycket att ordna tills dess.

Jag saknar två av de underbaraste människorna.
Emelie och Jessica. Båda långt borta. Hoppas vi ses snart. 


Kommentarer
Postat av: Emelie

jag saknar dig med vännen, massor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback