Mammapoäng?

VUXENPOÄNG:
*Körkort
- Ja
*Bil - Ja
*Fast anställning - Nej
*Pensionssparande - Ja, eller, har inte alla som jobbat ett pensionssparande?
*Stryka tvätt - Oh, nej
*Varit på husvagnssemester någon gång under de två senaste åren - Jag har bott i en husvagn de senaste månaderna men fan vet om det varit semester.
*Servera mat efter 'tallriksmodellen' - Nej!
*Gift - Nej
*Barn - Nej
*Villa/bostadsrätt - Nej
*Livförsäkring - Ja
*Bekväma underkläder i naturmaterial snarare än spets - Nej
*Umgås med vänner på syjunta/ föreningsverksamhet - Tss, nej.
*Prenumeration på dagstidning - Nej
*Eget växthus på gården/balkongen - Nej, växter är inte min grje. haha
*Speciella säsongsgardiner, ex jul/påsk - Jag hade tänkt att köpa nya gardiner på kupan, men min smbo sa nej, han tycker det räcker med ett par.
*Speciella städ/tvättdagar varje vecka - No way!
*Gnälla över 'Dagens Ungdom' - Ja, fan.
*Betala TV-licens - Nej, jag har ingen teve!
*Hålfotsinlägg - Yepp.

Resultat del 1: 7 poäng av 20 möjliga


UNGDOMSPOÄNG: (gör 1p avdrag för varje u-poäng du prickar in)

*TREO i medicinskåpet (gärna storpack) - Ja, eller magnecyl typ.
*Pojk/flickvän (räknas även om du vänstrar) - Ja

*Till vardags använda stilettklackade skor
- Nej
*Vip-kort på någon av stans inneställen - Nej, men jag önskar jag hade!
*Visa ID på systemet (räknas ej om det är för att betala med visa-kort) - Ja, jag fylde 20 i förrgår.
*Med på bild i vimmelguiden i 'hänt extra' eller liknande - Nej
*2:a eller 3:e handslägenhet (även rivningskontrakt räknas) Jag bor ju med min pojkvän som bor i 1:a hand.. men jag betalar ju honom.. så jag bor väl i 2:a
*Använda orden 'Ba' och 'lixom' & 'hallå' i varje mening tex "och JAG ba lixom, HALLÅ!!!!" - Jag försöker låta bli.
*Minst 2 olika läppglans i väskan (lypsyl gills ej) - Nej, men ungefär tre lypsyl.

Resultat del 2: 4 poäng av 9 möjliga
Sammanlagt alltså: 3 vuxenpoäng, jag är ju inte vuxen alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback