Att ta nya tag.

Nu har jag och min pojke pratat och gråtit tillsammans, och ja, det hjälpte faktiskt.
Nu känns allting lite lättare.

Idag har vi haft en toppen dag.
Köpt arvika biljetter. Det känns underligt att jag verkligen köpt dem. Det kommer verkligen bli av denna gång. Underbart!
Sen har vi spelat lite badminton i solen och druckit saft efteråt.
Som grädden på moset (eller mousset) så blev det våfflor till lunch.. mmm.
Som sagt en härlig dag.

Jobbet tycker att jag ska arbeta hela tiden. Det tycker inte jag. Jag har i alla fall lyckats rädda helgen. Jobbar dag imorgon och ledig på söndag. Trotts allt. Bra jobb Elinor *klapp på huvudet*
men jag behöver pengarna har på två veckor lyckats förbruka 2000:- Vilket betyder att om jag fortsätter kommer jag inte ha så mycket pengar kvar. buhuu..!

workwork.


Kommentarer
Postat av: Emelei

Åh, låter som en härlig dag. Fan vad avundsjuk jag är på dig som har både pengar och Arvikabiljetter. Jag villll till huultsfreeed!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback